متاسفانه امکان ذخیره اطلاعات بر روی دستگاه شما وجود ندارد!
دسته : هزار و یک نکته عضله سازی    تاریخ درج : ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۴    دیده شده : 237

عضله سازی 1


بدن شما برای ادامه حیات هم در مورد کار های روزانه هم مدیریت وضعیت روانی نیاز به سوخت یا همان انرژی دارد. حتما برچسب انرژی روی لوازم خانگی را دیده اید.این برچسب با حروف الفبای لاتین به شما می گوید که آن دستگاه تا چه حد می تواند برق خانه شما را بهینه مصرف کند.
بد نیست بدانید هیچ ماشین یا مکانیسمی در دنیا به اندازه بدن خود شما سوخت را بهینه مصرف نمی کند.
به عقیده نگارنده این نکته ای است که باید به عنوان نخستین قاعده در نظر داشته باشید.
بدن شما تلاش می کند فیزیک شما را به گونه ای معماری کند که حداقل سوخت را برای سبک زندگی و فعالیت های روتین شما لازم داشته باشد.اگر هیچ علاقه ای به ورزش ندارید و ساعت های طولانی در حال تماشای فیلم و سریال هستید بدن شما هرگز اقدام به ساخت چنین بازو هایی نخواهد کرد:
اریک (Eric spoto) با سماجت سال ها به خودش دیکته کرده من نیاز به بازوهایی دارم که بتوانند بیش از 327 کیلو گرم وزنه را روی من حفظ کنند تا رکورد جهانی پرس را فتح کنم. در واقع بدن اریک وادار به ساخت چنین بازوهایی شده است تا قادر باشد کاری که اریک مصرانه تقاضا می کند انجام دهد.( در زمان نگارش این مطلب رکورد اریک توسط kirill sarichev و julius maddox فتح شده است ).
خیلی ساده است بدن شما برای فشار دادن دکمه های ریموت تلویزیون یا کار کردن با تلفن همراه هزاران کالری را صرف ساخت و نگهداری چنین بازو هایی نخواهد کرد اگر هم به فرض شما این حجم غذا یا سوخت را به خودتان تحمیل کنید بدن شما شروع به انباشتن این سوخت اضافی به شکل چربی می کند.

 


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب فروشگاه اینترنتیپاورلیفتینگبدنسازیپرورش اندامعضله سازیپرس سینهاسکاتددلیفت