متاسفانه امکان ذخیره اطلاعات بر روی دستگاه شما وجود ندارد!
دسته : حرکت شناسی    تاریخ درج : ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۶    دیده شده : 490

ملکه و شاه


برترین تمرین ها برای حجم بازو


Ian King روزنامه نگار انگلیسی در مقاله ای با عنوان "Ian's Top 10 Mass Makers" فهرستی ده تایی از برترین حرکت های حجم ساز می آورد. دو حرکت دیپ Dip و جلو بازو هالتر Biceps Curl به ترتیب در جایگاه هشتم و نهم این فهرست قرار دارند.
Ian برای افزایش حجم در بازو به عنوان تنها انتخاب دیپ را برای پشت بازو و جلو بازو هالتر را برای جلو بازو انتخاب می کند و می گوید :
هر کس کتاب " The Book of Muscle " را خوانده باشد می داند که من نسبت به تمرین دیپ تعصب ندارم ، شاید کامل و بی نقص نباشد و مانند هر چیز دیگری در زندگی در مقابل فوایدی که در این حرکت وجود دارد بتوان از چند نکته منفی نیز یاد کرد.
اما می توانم از دیپ به عنوان برترین حرکت برای پشت بازو یاد کنم. هیچ تمرین دیگری مانند دیپ پشت بازو را توسعه نمی دهد. دیپ یک حرکت چند مفصلی به شمار می رود و به همین دلیل می تواند به عنوان تمرین مکمل به افزایش توان در پرس سینه نیز کمک بسیاری کند.
معمولا حرکت هایی که تنها با وزن بدن انجام می شوند کم اهمیت شمرده می شوند . اغلب بدنساز ها در باشگاه ها به تمرین با دستگاه ها علاقه دارند و شما به احتمال زیاد برای تمرین دیپ نباید منتظر بمانید!
بارفیکس و دیپ دو تمرین بسیار خوب در بین حرکت های مبتنی بر وزن بدن هستند (به وزن بدن وزنه نیز می توان اضافه کرد.) که می توانند گستره وسیعی از نیاز های ورزش کار را به خوبی رفع نمایند، فارغ از این که چقدر قوی و یا تنومند باشد!
روش مورد علاقه من برای تمرین دیپ، گرفتن دست ها به شکل موازی و کمی خارج از بدن است.
با انتخاب دیپ به عنوان تنها تمرین بازو نیاز به یک حرکت مکمل برای عضله جلو بازو است. در کتاب "The Lion King" آورده اند که "یک پادشاه باید یک ملکه انتخاب کند، پس Nala ، Simba را انتخاب کرد..."
به دنبال گزینه دیگری جز جلو بازو ایستاده با هالتر برای انتخاب نباشید. شیوه دیگر این حرکت که من به آن علاقه مند هستم جلو بازو هالتر دست برعکس است. اگر در ساعد یا مچ خود احساس ناراحتی می کنید می توانید از هالتر EZ برای این تمرین استفاده کنید.

 


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب فروشگاه اینترنتیپاورلیفتینگبدنسازیپرورش اندامعضله سازیپرس سینهاسکاتددلیفت